جاذبه های CES 2011: تلویزیون ها، تبلت ها و گوشی های هوشمند
هنرستان غیردولتی نوآوران چابهار(مجتمع آموزشی نوآوران)
مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران شهرستان چابهار
درباره وبلاگ


مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران چابهار دردوره آمادگی و ابتدایی ومتوسطه نظری دوره اول و دوم(روزانه ) وهنرستان (شاخه کاردانش) فعالیت دارد، موسس مجتمع مهندس سیامک جهانتیغ و مدیریت مجتمع بر عهده مهندس سعید جهانتیغ (نماینده موسس) می باشد. آدرس :گلشهر بلوار علي ابن ابيطالب(ع) نبش خ خاور نلفن دبستان:35335826-054 تلفن هنرستان:35333405-054
آخرین مطالب
نويسندگان

جاذبه های CES 2011: تلویزیون ها، تبلت ها و گوشی های هوشمند :

 نمایشگاه CES به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه فناوری اطلاعات از فردا ۶ ژانویه آغاز و تا ۹ ژانویه ادامه خواهد یافت اما گمانه زنی در مورد جدیدترین محصولات فناوری که در این نمایشگاه عرضه می شوند از هم اکنون آغاز شده است.

، پیش بینی می شود تلویزیون های با کیفیت بالا موسوم به HDTV و همین طور تلویزیون های سه بعدی امسال بیش از هر محصول دیگری توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند. همچنین بازار رایانه های لوحی یا تبلت هم کماکان داغ است. دنیای گوشی های هوشمند نیز جاذبه دیگری از نمایشگاه سی ای اس خواهد بود.

در کنار این محصولات کارشناسان معتقدند امسال سال عرضه تلویزیون های سازگار با اینترنت است که کاربران را از بسیاری لحاظ از مراجعه به رایانه های شخصیشان بی نیاز خواهند کرد. گوشی های مجهز به سیستم عامل آندروید هم قرار است به طور گسترده در سی ای اس ۲۰۱۱ در دسترس باشند.

دنیای روباتیک هم برای آغاز سی ای اس امسال لحظه شماری می شود، چون اخبار منتشر شده حاکیست تعدادی از شرکت های فناوری قصد دارند جدیدترین ربات های ساخته شده خود را در سی ای اس امسال عرضه کنند. با توجه به اینکه ایوان سیدنبرگ رییس اپراتور وریزون آمریکا یکی از سخنرانان مراسم افتتاحیه این نمایشگاه است، پیش بینی می شود وی به طور گسترده در مورد فناوری نسل چهارم تلفن همراه و امکانات و ویژگی های چنین شبکه هایی سخنرانی کند.

این مساله که مدل های جدید گوشی آیفون تا چه حد با شبکه های نسل چهارم تلفن همراه سازگاری دارند هم مساله دیگری است که از هم اکنون باعث گمانه زنی های گسترده کارشناسی شده است. علاوه بر این بسیاری منتظرند ببینند آیا محصول تازه ای از اپل در سی ای اس عرضه می شود.

اما همانطور که گفتیم رایانه های لوحی یا تبلت دیگر جاذبه سی ای اس ۲۰۱۱ خواهند بود. پیش بینی می شود بسیاری از این رایانه ها به سیستم عامل آندروید ۳ گوگل مجهز باشند که به طور اختصاصی برای رایانه های لوحی طراحی شده است. شرکت های زیادی مانند Acer، Archos، Asus، Creative، Dell، Entourage، Fusion Garage، LG، Motorola، MSI، Notion Ink، Samsung، Toshiba، ViewSonic اعلام کرده اند که در سی ای اس ۲۰۱۱ رایانه های لوحی عرضه خواهند کرد و همین فهرست بلندبالا نشان می دهد که این نمایشگاه از این نظر غنی خواهد بود.

استیوبالمر رییس مایکروسافت هم مانند همیشه شب قبل از آغاز نمایشگاه سخنرانی افتتاحیه آن را انجام خواهد داد. به احتمال زیاد وی در مورد ویندوز فون ۷ و امکانات این سیستم عامل همراه صحبت خواهد کرد. همچنین می توان انتظار داشت که وی نکته های تازه ای را در مورد سیستم عامل ویندوز ۸ که در دست طراحی است افشا کند.

رایانه های لوحی هم احتمالا مورد توجه وی در سخنرانیش خواهند بود. در این نمایشگاه همچنین باید در انتظار عرضه نت بوک های تازه ای باشیم. نت بوک ها در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ در سی ای اس خوش درخشیدند، اما با عرضه رایانه لوحی آی پد اپل توجه به آنها کمتر و کمتر شد. همچنین قرار است در این نمایشگاه اینتل تراشه های تازه Sandy Bridge خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

این پردازنده های چهار هسته ای در نت بوک ها هم قابل استفاده هستند. اما مهم ترین گوشی های هوشمندی که باید در انتظار عرضه آنها باشیم، اولین گوشی های هوشمند مجهز به پردازنده های دو هسته ای هستند. در این گوشی ها که احتمالا توسط موتورولا و ال جی عرضه می شوند، از تراشه های Tegra 2 ساخت شرکت Nvidiaاستفاده شده است.

مجموعه این رخدادها تردیدی باقی نمی گذارد که سی اس اس ۲۰۱۱ که چهارشنبه آغاز به کار خواهد کرد بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

 


پیوندهای روزانه
پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 2321
بازدید کل : 35729
تعداد مطالب : 246
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 2



معلمی شغل انبیاست.